چاپ سیلک گـــــــــــــــــــــرافیک
.:: Your Adversing Here ::.
 

چاپ سیلک

 

چاپ روی سی دی یا دی وی دی با روش چاپ سیلک یک روش با صرفه و کم هزینه است که بسیار طرفدار دارد و به دلیل استقبال گسترده ای که از آن شده می توان با دادن یک آگهی در یک ویژه نامه نیازمندیها سفارش های زیادی را برای چاپ روی سی دی جلب کرد. وقتی طرح یک سی دی را تهیه نمودید می توانید هزاران بار آن را چاپ کنید و با توجه به قیمتهای موجود در بازار هزینه چاپ هر سی دی را 50 تومان تعیین کنید. در حالی که برای شما این هزینه کمتر از 2 تومان تمام میشود. یعنی بیش از 25 برابر سود!!!!! کمی حوصله به خرج دهید و آموزش ویدیویی این شغل را تماشا کنید.
آموزش ویدئویی چاپ سیلک روی سطوح صاف و مسطح مانند سی دی ، دی وی دی، بشقاب های صاف ، بدنه خودرو ، آئینه و شیشه، ورق های آلومینیم و ... که در این آموزش شما با تمام اصول کار تولید توری مادر و استفاده چندین باره از آن و کل ریزه کاری ها و جزئیات این حرفه پردرآمد آشنا می شوید. اصول کارکرد میز چاپ و نحوه ساخت آن در منزل به کمک وسایل ساده از جمله آموزش های ارزشمند این مجموعه به شمار می آید به نحوی که شما با حداقل هزینه می توانید با کمترین وسایل ممکن میزکار چاپ سیلک در هر اندازه ای که بخواهید رابسازید و سفارش های متنوع در مقیاس های مختلف را قبول کنید.

اصول کلی کار در روش چاپ سیلک به شرح زیر است:

1- شما طرح مورد نظر مشتری را از روی کاغذی که او به شما داده یا طرحی که خودتان با کامپیوتر یا دست کشیده اید روی کاغذ نیمه شفاف کالک چاپ می کنید.

2-یک توری نازک سیلک می گیرید و روی یک چارچوب چوبی میخ می کنید. سپس روی توری نازک سیلک ماده حساس به نور مهتابی می مالید و در تاریکی می گذارید خشک شود.

3- توری را روی کاغذ نیمه شفاف می گذارید و روی سطح شیشه ای می گذارید و از پائین نور مهتابی رابه مدت مشخصی به توری می تابانید تا جاهای حساس سفت شوند.

4- توری را که با آب بشورید ، ماده حساس نورندیده پاک می شود و شما طرح نگاتیو عکس را روی توری دارید.

5- حال اگر یک طرف توری را رنگ بزنید سمت دیگر عکس مورد نظر شما روی جسمی که زیر توری است ظاهر میشود.
شما اکنون یک چاپ سیلک انجام داده اید.

با توجه به سادگی روند عملیات و امکان پذیری انجام آن توسط تمامی اعضای خانواده ، می توان گفت که چاپ سیلک از جمله مشاغل با درآمد تضمینی بالاست که میزان درآمد آن تنها بستگی به میزان وقت و زحمت و تعداد نفر ساعتی دارد که روی یک کار جمع می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : مهدی
  • تاریخ: پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:,

  • shomal24

    مهدی

    shomal24

    http://shomal24.lxb.ir

    گـــــــــــــــــــــرافیک

    چاپ سیلک

    گـــــــــــــــــــــرافیک

    به وبلاگ من خوش آمدید، امید وارم مطالبی که در وبلاگم قرار میدم براتون مفید باشه . خواهش می کنم اگه پیشنهاد و یا انتقادی دارید حتماً در قسمت نظرات بنویسید... موفق باشید. به وبلاگ من خوش آمدید

    گـــــــــــــــــــــرافیک